0 Winkelwagen € 0,00 Betalen

Garantie & Klachten


Garantie

Wanneer je iets bij Koffiecentrale bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is en dat het product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor alle producten die je bij Koffiecentrale bestelt geldt dan ook de wettelijke garantie.

Naast de wettelijke garantie geldt vaak ook de fabrieksgarantie, deze termijn kan oplopen tot meer dan twee jaar. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kun je deze terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product.

Onze garantie-afwikkeling:

  • Standaard 2 jaar garantie op apparatuur.
  • Specifieke garantietermijn wordt op productniveau aangegeven.
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop.
  • Je hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product.
  • Retourkosten worden niet in rekening gebracht. Uiteraard zijn ook de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product voor onze rekening. Je betaalt in garantiegevallen nooit verzendkosten.
  • Deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die je als consument al hebt.  

De garantie is niet van toepassing op:

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik.
  • Onderdelen getroffen door slijtage.

Naar boven


Klachten

Een klacht over (een) product(en) of een bestelling kun je melden via het contactformulier of bel ons, tel. +31 (0)77 3200774 (werkdagen van 9-17 uur). Neem je contact op via het contactformulier, vul dan je telefoonnummer in waarop je overdag bereikbaar bent, dan nemen we contact met je op en lossen we het samen op. Het terugsturen van artikelen, naar aanleiding van een klacht, kan na autorisatie van onze klantenservice. Je ontvangt dan een antwoordnummer voor het gratis terug sturen van de artikelen.

Een klacht over bijvoorbeeld onze website, een betaling of onze service kun je via e-mail: info@koffiecentrale.nl of via het contactformulier melden. We streven ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren, maar je krijgt in ieder geval binnen 12 dagen een inhoudelijke reactie. 

Je ontvangt van ons geen ontvangstbevestiging, maar wij reageren inhoudelijk op je klacht binnen 12 dagen. Mocht je het niet eens zijn met de uitkomst of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie via www.sgc.nl. U kunt deze ook voorleggen via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

» naar contactformulier

Naar boven


Verkeerd product ontvangen

We gaan heel zorgvuldig te werk, maar natuurlijk kan het voorkomen dat er een keer een fout wordt gemaakt door ons. Heb je een verkeerd artikel ontvangen, laat ons dit dan weten via het contactformulier. Je ontvangt van ons binnen 1 werkdag een passende oplossing.  

» naar contactformulier

Naar boven


Terugsturen

Stuur een product niet meteen retour. Het pakketje kan zoekraken of misschien kunnen wij aan de buitenkant niet zien wat de bedoeling is. Neem dus altijd even contact op met onze klantenservice via het contactformulier. 

» naar contactformulier

Naar boven


Klacht over je klachtbehandeling

We zijn aangesloten bij Thuiswinkel.org. Zij waken streng over het gedrag van de leden. Ben je niet tevreden over onze klachtbehandeling dan kun je bij Thuiswinkel.org een klacht aanmelden. Een klacht aanmelden bij Thuiswinkel.org kan via de Geschillencommisie Thuiswinkel. Indien je van de Geschillencommisie van Thuiswinkel.org geen gebruikt wilt maken kun je ook het geschil aanmelden bij het Europese online geschillenplatform (ODR). 

» naar geschillencommisie Thuiswinkel.org 

» naar Europese online geschillenplatform (ODR)

Naar boven