0 Winkelwagen € 0,00 Betalen

Mijn Account


Account Dashboard

Als je bij ons wilt bestellen dan dien je eenmalig een persoonlijk account aan te maken. Je hoeft dan niet bij elke volgende bestelling je gegevens opnieuw in te vullen. De gebruikersnaam van je persoonlijke account is je e-mailadres. Het wachtwoord bedenk je zelf. Eenmaal ingelogd kun je eenvoudig de status van je bestelling volgen, je bestelhistorie bekijken of je persoonlijke gegevens of het wachtwoord van je account wijzigen.

Bestel je voor de eerste keer bij ons, dan ontvang je eenmalig 5 spaarpunten. Ga hiervoor naar "registreer", helemaal bovenaan rechts in je scherm, of plaats een bestelling en kies voor "nieuw bij Koffiecentrale?".

» naar account aanmaken

Naar boven


Accountinformatie

We vragen niet meer persoonlijke gegevens dan strikt noodzakelijk om je bestelling uit te voeren. Persoonlijke gegevens worden aan niemand doorgegeven en/of verkocht. 

» naar privacy

Naar boven


Adresboek

Wil je bestellingen soms op een ander adres laten bezorgen (bijvoorbeeld de ene keer bij een familielid en de andere keer op je werk) dan kan dat. In je adresboek kun je meerdere adressen invoeren en beheren. Als je een bestelling plaatst, kun je bij "verzendadres" kiezen uit één van de adressen in je adresboek.

PakjeGemak (PostNL)
Je kunt ook gebruik maken van PostNL PakjeGemak: bepaal zelf waar je jouw pakket wilt ontvangen. Met ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland zit er namelijk altijd wel één in de buurt. 
Als je gebruik maakt van Pakjegemak van PostNL dan adviseren we je om een verzendadres aan te maken in de buurt van het afhaalpunt dat je wilt gebruiken. Zo kun je bij "verzendadres" makkelijk het afhaalpunt kiezen. 

Klik hier om een PakjeGemak afhaallocatie te zoeken. 

Naar boven


Mijn Bestellingen

Bij "mijn bestellingen" zie je een overzicht van alle bestellingen die je ooit hebt geplaatst bij Koffiecentrale. Je kunt elke bestellling (met bijbehorende factuur) nog eens bekijken en eenvoudig eenzelfde bestelling opnieuw plaatsen. Bestel je vaak hetzelfde (hetzelfde merk, dezelfde hoeveelheid enz.), dan is dat wel zo handig en het bespaart je tijd! Kijk ook eens hieronder bij "abonnementen" want dat is dan misschien ook interessant voor je.  

Naar boven


Mijn Product Reviews

Heb je een product ooit een beoordeling gegeven dan zie je bij "mijn product reviews" een overzicht van je reviews. 

Naar boven


Mijn Verlanglijst

Elk product op onze website kun je toevoegen aan je verlanglijst. Bij "mijn verlanglijst" zie je welke producten er op jouw lijstje staan. Wil je ze bestellen dan kan dat door op de knop "in winkelwagen" te klikken. Als je een product vanuit je verlanglijst in je winkelwagen hebt gedaan, verdwijnt het product van je verlanglijst. 

Aan de producten die je op je verlanglijst hebt staan, kun je zelf een notitie toevoegen. We kunnen ons voorstellen dat dit weleens handig kan zijn. Zo zou je erbij kunnen zetten: 'Schijnt heel lekker te zijn volgens Thom', of 'Misschien een leuk cadeau voor mama?' of 'Ook eens proberen', of... Nou ja, elke notitie die je maar toe wilt voegen.

Je kunt jouw verlanglijst ook delen met anderen, dat doe je door op de knop "delen" te klikken. Je stuurt jouw verlanglijst dan per mail naar (een) andere(n). De ontvanger ziet de producten die op jouw verlanglijst staan en de notities die je eventueel hebt toegevoegd. Bovendien kun je aan de mail een persoonlijke tekst toevoegen. Handig als je jouw wensen voor bijvoorbeeld je verjaardag, pakjesavond of Kerstmis door wilt geven. 

Naar boven


Nieuwsbrief

We sturen regelmatig een nieuwsbrief per mail. Er is geen vaste frequentie, maar we sturen ongeveer 1 nieuwsbrief per maand. De nieuwsbrief is kort en bondig en geeft wat meer (achtergrond)informatie over een bepaald product of merk én er staat altijd een aantrekkelijke actie in. Het kan dus heel interessant zijn om je te abonneren op onze nieuwsbrief!

Bij "nieuwsbrieven" in je account zie je of je bent geabonneerd op onze nieuwsbrief. Je kunt je hier eenvoudig aan- of afmelden door het vinkje aan of uit te zetten. Overigens staat in elke nieuwsbrief onderin een linkje om je af te melden, mocht je het niet langer op prijs stellen. 

Naar boven


Spaarpunten

Heb je een Koffiecentrale-cadeaubon ontvangen, dan kun je onder "spaarpunten" je cadeaubon inwisselen. Het bedrag van je cadeaubon wordt dan overgeheveld naar je spaarpunten. Bij spaarpunten zie je het saldo dat je nog kunt besteden. Plaats je een bestelling dan kun je bij stap 4 "betaalmethode" je spaarpunten nwisselen. Je kunt ervoor kiezen om het saldo in één keer in te wisselen of een gedeelte ervan. Het bedrag dat je nog niet hebt besteed, blijft bij "spaarpunten" zichtbaar en kun je (helemaal of gedeeltelijk) op elk gewenst moment alsnog inwisselen. Spaarpunten blijven onbeperkt geldig, een cadeaubon is een jaar geldig. 

Heb je een account aangemaakt, je geabonneerd op onze nieuwsbrief, een productreview gegeven of ons geïntroduceerd bij (een) vriend(en), dan ontvang je van ons spaarpunten. Onder "spaarpunten" in je account zie je hoeveel punten je hebt verzameld en wat ze waard zijn. De spaarpunten kun je verzilveren bij een bestelling vanaf 75 euro. Het is altijd mogelijk om een deel van je spaarpunten in te wisselen. Verder kun je onder "spaarpunten" zien wanneer je, bij welke bestelling, spaarpunten hebt verzilverd. En kun je je aanmelden voor spaarsaldo-updates en of je een herinnering wilt ontvangen als de vervaldatum van je spaarsaldo in zicht komt. 

Naar boven