0 Winkelwagen € 0,00 Betalen

Bestellen


Bestellen

Bestellen op onze website gaat heel eenvoudig. Bij alle artikelen staat uitgebreide informatie. Dit kan je helpen bij het maken van een keuze uit ons uitgebreide assortiment. Heb je een product gevonden dat je graag wilt bestellen, kies dan de hoeveelheid (eenvoudig met het plus- en minteken te wijzigen) en klik vervolgens op: "in winkelwagen".
Let op: veel koffie-artikelen hebben een gunstigere prijs bij 6 en 12 kilo. Deze korting wordt automatisch berekend in je winkelwagen. Alle prijzen die je ziet zijn incl. Nederlandse BTW.

Het zoeken van producten kan bovenin de website: "zoek product" of met behulp van de uitgebreide koffiefinder. Binnen de verschillende menu's kun je filteren op specifieke kenmerken. 

Alles gevonden wat je zocht? Klik dan op "mijn winkelwagen" (rechtsboven in het scherm) voor een overzicht van de producten die je hebt gekozen. Je kunt nog eenvoudig iets wijzigen of iets verwijderen uit je winkelwagen.

Als je naar de inhoud van je winkelwagen gaat, heb je de mogelijkheid om een kortingscode in te vullen of de code van de cadeaubon als je die hebt gekregen (bofkont ;-) 
Je kunt hier ook alvast kijken hoe hoog de portokosten zijn als je de zending naar het buitenland wilt sturen. Een verzendadres kun je bij stap 2 in het bestelproces invullen.  

Bestel je voor het eerst bij ons dan krijg je, als bedankje, 5 euro van ons. Bij een besteding vanaf 75 euro kun je de 5 euro inwisselen. (Je ontvangt de 5 euro in de vorm van spaarpunten).

Zeker van je bestelling? Klik dan op "Veilig bestellen".

Naar boven


Aanmelden & Account aanmaken

Meld je aan met je e-mailadres en je wachtwoord of maak - als je voor de eerste keer iets bij ons bestelt - een account aan. (Als particulier hoef je bij "bedrijf" niets in te vullen). 

Buitenlandse klanten met een geldig BTW-nummer kunnen dat hier ingeven. De bestelling wordt dan zonder Nederlandse BTW geleverd (zgn. intracommunautaire levering). Heb je geen BTW-nummer, dan wordt je bestelling altijd met de BTW berekend die in het bestemmingsland van toepassing is. . 

Naar boven


Factuuradres (stap 1) 

Bij factuuradres bepaal je welk adres wij op de factuur mogen vermelden. Als je gebruik maakt van de betaalmethode AfterPay (= digitale acceptgiro), gebruiken we het door jou opgegeven factuuradres. 

Let op: We sturen geen papieren facturen. De factuur sturen we per e-mail naar het mailadres dat je hebt opgegeven bij je klantgegevens. Het factuuradres kun je later nog altijd aanpasen in "Mijn Account".

Naar boven


Verzendadres (stap 2)

Je kunt de bestelling laten versturen naar een ander adres dan het factuuradres, bijvoorbeeld naar je werk. Het verzendadres kun je hier invullen en opslaan in je account.

Als het factuuradres gelijk is aan het verzendadres of als je jouw bestelling komt ophalen bij Koffiecentrale.nl in Venlo, laat dan het verzendadres gelijk aan het factuuradres. 

Let op: we versturen ook naar een PostNL afhaalpunt. Je kunt dit aangeven bij stap 3: Verzendmethode. 

Naar boven


Verzendmethode (stap 3)

Geef hier aan of je jouw bestelling wilt laten bezorgen door PostNL, ophaalt bij een PostNL afhaalpunt of dat je de bestelling komt ophalen bij Koffiecentrale in Venlo.
Meer informatie over verzenden en verzendkosten vind je bij leveren.

Naar boven


Betaalmethode (stap 4)

We zijn er bijna ... Kies de betaalmethode die jij wenst. We gaan er geen doekjes om winden: voor ons is iDEAL de handigste en goedkoopste betaalmethode. Maar je kunt ook met Mastercard, Visa, American Express of PayPal betalen. Daarnaast kun je zelf besluiten het bedrag eerst over te maken. Je krijgt dan een separate mail met betaalinstructies. Lees deze svp (m.b.t. het betaalkenmerk) zorgvuldig. Onder voorwaarden leveren we ook op rekening via AfterPay (de opvolger van de papieren acceptgiro). Kies je voor AfterPay dan geven we de vordering eigenlijk uit handen aan een derde partij (AfterPay). AfterPay toetst je gegevens altijd (bestelhoeveelheid, aantalbestellingen, bedrag etc.). De betaaltermijn is 14 dagen en je ontvangt van AfterPay ook (per mail) de factuur. 

Meer informatie over betaalmethodes vind je bij betalen

Let op: Bij iDEAL, Creditcard en PayPal wordt je bestelling meteen in behandeling genomen. Bij Afterpay (= digitale acceptgiro) wordt een toets uitgevoerd. Bij de keuze "zelf overboeken" wachten we eerst op de betaling. Houdt bij deze laatste betaaloptie rekening met een verwerktijd van 2 werkdagen. 

Naar boven


Controle & Bevestiging (stap 5)

De laatste stap! Controleer nog één keer je order. Je kunt nog altijd iets wijzigen of producten toevoegen. Alles goed gecontroleerd? Klik dan op "Bestelling plaatsen". Via een mail krijg je een bevestiging en/of de factuur. Hartelijk dank voor je bestelling!

Naar boven